Ніч біля заправки на виїзді з Берліну пройшла напрочуд тихо і спокійно, сон був як у немовлят. Збори не зайняли багато часу – через 15 хвилин вже стояли на трасі, в 7 метрах від місця ночівлі. :) Стопити довго не довелося – через 10 хвилин зупинилась маленька машинка з хлопцем і дівчиною в салоні. На запитання: «Хеллоу, а ю гоуінь ту Емстедам?» Нам відповіли – «Ребята, вы че русские?».  Брат і сестра, вона з Москви, він з Вашингтона, щороку вони зустрічаються разом і на орендованій машині роз’їжджають по Європі – традиція. По дорозі розповідали байки, слухали підготовчу лекцію з каннабісу і різного роду грибочках, як-не-як, Амстердам на шляху ;)

Автостопом_до_Гавани_Нідерланди_01

По ходу маршруту, з’ясувалося, що брат з сестрою їдуть спочатку в Роттердам, а потім вже в  Амстер. А нам яка різниця?! – Звичайно ми поїхали з ними! Роттердам виявився другим незапланованим містом на нашому шляху. Архітектурна столиця Голландії, як її називають місцеві, виявилась чудовим спокійним містом, з прекрасною стародавньою набережною, крутим білим мостом Еразма, аналог якого встановлений у Харкові, і десятками незвичайних архітектурних споруд.

Автостопом_до_Гавани_Нідерланди_02

Автостопом_до_Гавани_Нідерланди_03

Саме в цьому місті ми вирішили остаточно виконати наше завдання «підкорення 7 дахів у різних країнах світу». Але без пригод, як ви розумієте, не обійшлося. Погодьтеся, якщо ви гуляєте по Роттердаму, бачите будівельні ліси, які ведуть прямісінько на дах будинку, та ще й з відкритими сходами, встояти і не залізти просто неможливо. От і ми не встояли. Тихесенько собі просочилися через десятки сталевих прутів на 8 поверх і вибралися на дах. Мабуть, коли ми дерлися вгору, хтось з мешканців будинку (а ліси стоять впритул до фасаду) побачив нас і викликав нашу улюблену поліцію. Ми, відзняли на даху відео, а коли почали спускатися, помітили мигалки. Внизу нас чекав конвой. :) Але, насправді, все обійшлося. Поліцаї попросили більше так не робити, інакше нас просто депортують з країни.

Автостопом_до_Гавани_Нідерланди_04

Одним з обов’язкових до виконання завдань в списку кожної команди було приготування мохіто. Ми дуже раділи, що саме в Роттердамі ми знайшли той самий бар La Cubanita, де, як ми думали, з легкістю виконаємо це завдання. Тим більше, враховуючи, що на вході красувався величезний логотип Havana Club (саме вони були організаторами всього цього автостоперського неподобства). Але, на жаль, нам не пощастило. Ну нічого, ми не засмутилися і пішли собі далі.

Як ви вже зрозуміли з минулих частин, грошей у нас залишилося – кіт наплакав, тому ми намагалися економити на всьому, зокрема на їжі: якщо вода – то з-під крану, якщо їжа – то … залишки фруктів на ринку! Так, нам нереально пощастило, адже, гуляючи містом, ми вдало потрапили на фруктовий ринок, що якраз закривався. Продавці залишили десятки кілограмів яблук, груш, манго, апельсинів та полуниці! Наївшись від пуза, набрали повний пакет вітамінчиків і потягли з собою – грошей то немає, а харчуватися чимось потрібно. Заскочили в машину до вже добрих знайомих і поїхали в Амстердам.

Автостопом_до_Гавани_Нідерланди_05

Дивні емоції відчуваєш, коли вперше ступаєш на амстердамську землю. :-) Тебе тут же огортає якесь дивне, але до болю приємне розслаблення. Через 10 хвилин ми вже загубилися у вуличках, вдихаючи аромат трави і гашишу, що долинав з кофешопів. Погуляли до самої ночі. Питання з житлом вирішили миттю – розбили намет в центральному міському парку. І все було б  круто, але вранці нас чекав сюрприз …

Автостопом_до_Гавани_Нідерланди_06 Автостопом_до_Гавани_Нідерланди_07

Прокинувся я про того, що мене копали ногою в бік. Я швидко підірвався і побачив, що Макс теж, не розуміючи, що відбувається, швидко прокинувся. Ми почали кричати щось типу «Hey-hey! Wow! Wow! C’mon! ». Вилізли з намету і нігершу, що заледве стояла на ногах (заздалегідь прошу вибачення за різке слово, афроамериканців я поважаю і люблю, але в даному випадку воно підходить найкраще), яка була у повному неадекваті. Позаду неї стояли два, настільки ж обдовбані хлопці, які несміливо намагались її зупинити. Свій монолог вона почала так: «You’re fucking gays! Why are you sleeping together?! ». Далі пішов потік різноманітної нісенітниці на тему того, що ми позбавляємо її милостині через те, що не ночуємо в готелі, що бог створив чоловіка і жінку для статевих зв’язків, а «срані» геї – це від лукавого і так далі … Закінчила весь цей цирк вона досить ефектно – озброїлася пляшкою і, розмахуючи нею, наказала нам покинути «її парк». Ми спросоння не особливо хотіли розбивати лиця трьом непроханим гостям, а просто швидко і тактовно зібрали манатки і пішли в місто в пошуках МакДональдса.

Автостопом_до_Гавани_Нідерланди_10

Автостопом_до_Гавани_Нідерланди_11

Швиденько привели себе в нормальний вигляд і вирушили на пошуки самого важливого для нас з Максом місця в Амстердамі – хостелу Hans Brinker Budget Hotel. Оскільки ми з ніг до голови загрузли в рекламі, то не просто так вибрали саме цей хостел для ночівлі. Для нас це було буквально екскурсією до музею реклами. Рекламна кампанія для даного місця розроблялася одним з наших улюблених рекламних агентств – Kessels Kramer (не звертайте уваги на досконалу потворність сайту, а просто натисніть декілька разів «оновити» – F5). Ми вважаємо таке позиціонування готелю просто геніальним! Почитайте, це насправді супер.

Автостопом_до_Гавани_Нідерланди_09

Автостопом_до_Гавани_Нідерланди_12

Перший день у Амстердамі провели в прогулянках. Поступово в’їжджали в ритм цього неймовірно класного місця. На вулицях були сотні людей, але вони абсолютно не напружували, кругом була обкурена молодь, але її не хотілося обходити стороною, навіть сміття, що валялось на вулицях, не “різало око” – в Амстердамі все дуже гармонійно і доречно. У цій серії ми продовжили цикл передач «Парфенов ТВ», де помудрували і поділилися фактами про Амстер. :)

Автостопом_до_Гавани_Нідерланди_13

… ну а про все, що стосується марихуани та інших веселих штук з Амстердаму можна буде прочитати в наступній частині… :)

P.S. Мене можна знайти тут:

Facebook ВконтактіМій блогTwitterInstagramLastFMMail

P.P.S. А переглянути всі статті серії тут :)

Діліться з друзями та залишайте свої думки в коментарях!
    Схожі статті:
    5 речей у валізі для літнього відпочинку в Шанхаї
    7 причин, щоб подорожувати одному
    9 книг про подорожі, які варто прочитати кожному

Залиште відгук

Ви повинні бути авторизовані, щоб залишити коментар.